Skenování a OCR v linuxu

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Leden 26 19:22:14 CET 2004

Dobry den,

Martin Sanda wrote:

> Jenom mě tak ještě napadlo, že by nebylo špatné, pokud byste o Clara a postupu
> jak ji naučit česky mohl napsat článek do ROOTa. Nejen, že by to asi dost
> lidí uvítalo, ale ještě vám zaplatí. A pokud vím, tak tam takový článek zatím
> nebyl, i když ho poslední dobou už nesleduju úplně pravidelně...

Nejsem si jisty ze jsem ten pravy spisovatel (viz treba a + hacek v mem
mailu ;-) Musel bych projet celou Clara - a na to nemam cas. A take si
myslim, ze kdokoliv si pusti tutorial na tento soft musi dojit nejmene
tam kam ja. Ale - proc vlastne reaguji - posledni dobou zacina byt
moderni platit za neco co nekde nekdo jenom opise a proda dal. Prvotni
myslenka internetu byla "sdileni informaci" - a najednou je tu par lidi,
kterym pripada normalni informace ktere zdarma ziskali timto kanalem
dale prodavat stejnou cestou.

S pozdravem
Karel Kral