traffic counter

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Leden 26 19:23:15 CET 2004

On Mon, 26 Jan 2004, [Windows-1250] Ondřej Svoboda - WEBMADE wrote:

> poradil byste mi nekdo prosim nejaky program, ktery by meril
> prenesena data? jde mi pouze o celkovy soucet prichoziho a odchoziho
> traficu.

Pokud Vam jde skutecne jen o toto, pak treba

1) /sbin/ifconfig
2) iptables - jednotlive chainy maji countery, ktere udavaji pocty packetu
a bytu ktere prosly danym chainem. Navic v nekterych distribucich (redhat,
napriklad) jsou skripty, ktere uchovavaji tyto hodnoty i pres reboot
3) ipac-ng, coz je nadstavba nad bod 2) - ale pokud chcete jen toto, tak
je to skutecne asi kanon na vrabce.

--
JiKos.