Postfix a maximalni velikost dorucovane zpravy

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Leden 27 01:34:14 CET 2004

On Tue, Jan 27, 2004 at 01:27:40AM +0100, Jirka Kubík wrote:
> Ahoj vsem,
>
> mam maly problem s Postfixem. Potrebuju dorucovat prilohy
> ktere maji vic nez 10 MB. Nasel jsem, ze Postfix ma velikost
> zpravy defaultne omezenou prave na 10 MB, ale ze se tahle
> hodnota necha pomoci message_size_limit v main.cf zmenit.
>
> Zkusil jsem hodit do main.cf message_size_limit = 20480000,
> zrestartoval jsem postfix, ale on se stale brani mailum
> ktere jsou vetsi nez 10 MB, nevite kde by mohl byt zakopany
> pes ???
>

> Predem diky za radu ...

Mam k tomu trosku nelinuxovou radu. Vzdycky, kdyz jsem delal neco
ve dve v noci, tak to nefungovalo ;o
message_size_limit = 20480000 musi fungovat. Takze bud preklep nebo
spatne restartovani postfixu.

Hezky vecer,
-- Dalibor Straka