Rozhovor nekolika lam...

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Úterý Leden 27 07:30:18 CET 2004

On 26-01-2004 11.08 +0100, Honza Houstek wrote:
   zdravim,

> Hmmm, a proc to vase nejlepsi, nejefektivnejsi reseni vybrane na zaklade
> 15 let zkusenosti neumi zalamovat radky, jak to pozaduje Meta-FAQ? Nebo to
> umi a vy si to jen z nejakeho duvodu odmitate pres opakovana upozorneni
> nastavit?

tady si pridam taky trochu napalmu.
kdyz mi v mailech nekdo nezalamuje radky, tak to jeste zkousnu v
postovnim klientu. to da precist.
ale pokud ctete konferenci z archivu textovym prohlizecem links, tak
neustale prejizdet zleva doprava a zpet pomoci [] je opravdu super, aby
clovek nemusel vestit konce vet.
najednu stranu uz mi to je jedno, protoze v tyhle konfere uz nejsou
kvalitni informace a vidim to v brzke dobe na odhlaseni.

> -- Honza Houstek

   zatim
     pavel kysilka