Postfix a maximalni velikost dorucovane zpravy

Michal Weinfurtner weinfurt na karneval.cz
Úterý Leden 27 08:06:16 CET 2004

# postconf |grep size
bounce_size_limit = 50000
header_size_limit = 102400
mailbox_size_limit = 51200000
message_size_limit = 10240000

Pozor na mailbox_size_limit, defaultni hodnota je tech 51MB v baliku
postfix u RH.

M.

--
| Michal Weinfurtner        | Customer: "I'm running WindowsXP SP39g"  |