reverse proxy && IP forwarding

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Úterý Leden 27 10:32:42 CET 2004

On Tue, 27 Jan 2004 10:17:42 +0100 (CET)
<nakor na volny.cz> wrote:

> Ahoj vsichni,
>
> prosim nekamenujte mne, ale chtel bych se zeptat, co to je
> "reverse proxy" a "IP forwarding" a priklad, jak se to pouziva.

IP forwarding .... jestli se ma linux pokouset ROUTOVAT
(nebo routrovat ?? )
...proste jestli se ma chovat jako trpajzlik s lopatou a hazet pakety z jednoho ip rozhrani na druhe pokud vi jak ... nebo jestli ma jiiit na svaaczu a cist pakety jen ktere v cilove IP maji jeho adresu ...

docela se mi chce rici -> trosku hledejte => urcite najdete

a vite co ja to udelaam -)

-)))
http://www.google.com/linux?hl=cs&ie=ISO-8859-2&q=IP+Forwarding&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=lang_cs
http://www.google.com/linux?hl=cs&ie=ISO-8859-2&q=Reverse+proxy&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=lang_cs
"IP forwarding" treba
http://www.linux.cz/noviny/1998-03/clanek07.html

"reverse proxy" treba
http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=4&idc=324
ale je to jen nakopnuti sam jsem ty clanky necetl ...
proste to bylo prvni co vypadlo z googla ...

.... ale mam pro vas priiiiiiiima radu ... vazne ...
navic obdobny postup prinasi vysledky temer s uzasnou jistotou ...
-)))
neee to uz jen ryyypu -))

a uvidite jake uspokojeni vam prinese pocit ... ze jste na to prisel temer sam -)

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)