Postfix - chovani pri neexistenci lokalniho uzivatele

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 27 11:21:56 CET 2004

On Tue, 27 Jan 2004, Martin Lipinsky wrote:

> Postfix se mi chova tak, ze pokud je mail z domeny kterou ma prijmout, tak
> ho nejprve prijme, a az pak zkouma, jestli v dane domene existuje patricny
> user. A az pak kdyz neexistije ho vraci jako nedorucitelny.
>
> Jde nekde presvedcit, aby uz pri rcpt to: od vzdaleneho serveru
> zkontroloval ze to ma komu dorucit a v pripade ze ne hned zarval "no such
> user here" a mail ani nevzal ?

Sekce REJECTING UNKNOWN LOCAL USERS konkretne ja mam :

local_recipient_maps = $alias_maps unix:passwd.byname

Postfix nemam pusteny v chrootu jinach bych musel pravidelne aktualizovat
passwd soubor do chrootu.