Problem s queuingem

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Leden 27 12:05:34 CET 2004

Dalibor Straka napsal(a):

> Ja teda nevim jo, ale bud to routuje (dve a vice karet) nebo to
> neroutuje a mate jenom jednu (a mene <g>). Pokud chcete routovat,
> jsem si jist, ze routovany paket neprojde chainem OUTPUT. Tim totiz
> prochazi pouze odchozi pakety z dane masiny.

Dane paketky samozrejme vznikaji lokalne, takze pravidlo je proto
v OUTPUT retezci.
A ze se znackuji se da treba krom jineho overit asi takto:
$IPTABLES -A OUTPUT -m mark --mark 1 -j LOG --log-prefix "MARK "
Coz se chova dle ocekavani, ale ten ip rule add fwmark 0x1
to nejak nebere. :-(
Pozadovany vysledek je takovy, ze vse se routuje do toho tunelu
(vcetne default gw), ale jen vlastni paket s tunelovanymi daty
ma jit samozrejme primo.

	Majkl