respawning too fast - prosim pomoc

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Úterý Leden 27 13:21:12 CET 2004

Tuším, podle zvyklostí v init souborech, že se vám vůbec nedaří
nabootovat systém.
Zkuste nabootovat do úrovně S nebo 1 (v lilo napsat cosi jako linux S) a
tam zkoumat blíže, co se vlastně děje - zkusit třeba pustit programy z řádků
2 nebo 6 ručně.
Ale mám strach, že to se vám taky nemusí podařit. Na řádku 2 nebo 6 budou
s největší pravděpodobností skripty na spouštění rc skriptů....
Na detailnější rady nemám dostatek informací.
Petr Bravenec

--

email: pbravenec na solartec.cz
telefon: 777 566 384