Problem s apache

Jan Nemsak janko na janko.sk
Úterý Leden 27 14:34:04 CET 2004

Cafko
Mam problem z web serverom ze pocase zacne pomalsie odpovedat, resp. php
zacnu vypisovat, ze  na mysql je vela pripojeni.
po restarte mysql aj apache mi zachvilku pocet procesov mysql narastie
na viac ako 50, pocet procesov apache na asi 20.
A ked mam problemy s dostupnostou stranok a dam service httpd stop tak
sa nevypnu vsetky jeho procesy, ale par (1-3) ich ostane bezat a tych sa
zbavim iba cez kill -9.
Sice vyuzivanost serveru kazdy mesiac stupa a dovolujem si tvrdit ze uz
nestiha, ale neviem v com to je a v zatazi asi nie, aj ked mamava obcas
load average aj 2,0...
Da sa nejako zistit ake url obsluhuju tie procesy ktore musim zrusis cez
kill -9? Aby som vedel vylucit chybu aplikacie, resp. zisit v akom
php-cku je chyba.
Alebo moze byt chyba niekde inde?

Dakujem

Jano