rtl8139 3c509 nejde ping

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 27 22:33:02 CET 2004

Jiří Dvořák napsal(a):

> -- Tak dalsi info:
> Nastavenim to neni ( vsechny tri jsou 10M half-duplex v pripade rtl
> overeno mii-diag) jsou v jednom switchi, zkousel jsem shodit sit rmmod
> ten 8139too a znovu nahodit to nepomaha.. jedine reseni jeden s tech
> kompu s rtl restartnout nebo pockat 2-20min  a ono se to rozbehne
> samo....
> iptables ne v momente kdy jsem to zkousel jsem mel vse vypnute a stejne
> nic  na vsech jadro 2.4.x jeden fedora, rh9 a mandrake 9.1
> Jiří Dvořák <djirilinux na centrum.cz>

A co je nastaveno v tech eepromkach u tech sitovek ?

Mě to delalo podobné kusy kdyz byly propojené 2 kusy rtl jedna 100M a
jedna 10M primo kabelem a na jedné straně byly windows na druhé linux
tak se to nekdy kouslo, když jsem v eepromce te 100M karte nastavil
parametry a né auto tak to už neudělalo.

Taktéz to nedelalo pokud jsem nabotoval misto win dva linuxy a to auto
tam s linuxama mohlo být.

|    ICQ    179223500                    |