postfix a header_checks

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Leden 28 08:36:43 CET 2004

> tak by to melo fungovat. Jenze prikaz postmap header_checks vypise:
>
> postmap: warning: header_checks, line xxx: record is in "key:
> value" format; is this an alias file?
>
> Kdyz zadam do main.cf misto regexp pcre tak se to chova uplne
> stejne. V main.cf je definovano: default_database_type = hash
>
> Muzete me nekdo, prosim, nakopnout spravnym smerem?

Sice vam neporadim, protoze uz si nepamatuju, jak jsem to delal, ale
zeptejte se v postfix konferenci. Me tehdy pekne nasmerovali. Nedelalo se to
pomoci header_checks, ale nejakych sender_restriction. Teoreticky by vam
mela stacit dokumentace postfixu na webu. Kazdopadne v postfix konferenci
vam urcite nekdo poradi.

TNX