problem casovani programu bylo Re: ioperm - program

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na st.com
Středa Leden 28 09:12:01 CET 2004

Diky, pomoci ppdev to funguje.

Jenom nastal problem - kdyz mam hlavni smycku, ktera cte z portu, vse
bezi rychle. Ale kdyz ji chci zpomalit a pouziju usleep nebo nanosleep,
vse se neuveritelne zpomali. Napr. usleep(0) mi zpomali cteni portu na
cca 70Hz, usleep(1) na 50Hz a ta hodnota se nemeni, i kdyz usleep
nastavim na 1000 - coz mi prijde hodne zvlastni. Nanosleep se chova
uplne stejne.

Ci zalezitosti je takoveto chovani ? Kernelu, knihoven, nebo uplne
neceho jineho ?

Da se male zpomaleni programu udelat jinak ( rekneme radove milisekundy)?

Vasek