Problém s shmmax

Radek ®uja zuja_radek na hortim.cz
Středa Leden 28 11:37:25 CET 2004

Dobry den. Mám nasledujici problem a nevim co s ním.

Konfigurace:  Server:     4             procesory
                                          4GB       memory

Systém RH 9.0 updatovaný pře current., Zkoušeno i na  skompilovaném jádře
2.4.24

Aplikace : Adaptive Sybase Server Enterprise 12.5.0.3

mám nastaveno shmmax = 4089446400 (což je 3900MB)

když řeknu aplikaci ASE aby pro datovou cache použila více než 1855MB paměti
tak mi to spadne na

"shmat(číslo): cannot allocate memory"

přitom při startu aplikace je víc než 3GB paměti volné.
Pokud použuju jen těch 1855MB paměti, tak ten zbytek zůstane taky nevyužit.
(cca 1,5 GB paměti)

Nenapadá někoho něco, čím by to mohlo být

Díky moc Radek.

Daląí informace o konferenci Linux