Poradte prosim s konfiguraci Apache.

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Leden 28 12:54:29 CET 2004

On Wed, 28 Jan 2004, Vladislav Janeček (konference) wrote:

> Jsem uz zoufaly, procitam dokumentaci a furt se ne a ne hnout z mista. Mam
> dva male problemky:

Mozna, kdyz selzou vsechny pokusy, je na case si precist dokumentaci.

> mam serverik bezici Apache 1.3, dns zaznamy na nej nasmerovany. kdyz to
> prohlizece zadam svoji domenu, apache mi naserviruje stranku, ale v adresnim
> radku vidim misto zadane adresy ip adresu serveru. Co s tim?

Nastavte si spravne ServerName. Nebo rovnou virtualni hosty.

http://httpd.apache.org/docs/mod/core.html#servername
http://httpd.apache.org/docs/vhosts/index.html

-- Honza Houstek