po kopii konfigurace postfix nejede

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 28 15:12:45 CET 2004

Dobry den,

vyhorel mi server, nainstaloval jsem novy, dal tam konfiguraci /etc ze
stareho (resolv.conf, postfix/*, squida a dalsi), nicmene mi jede akorat
to _dalsi_, nikoli postfix.

Pri pokusu o odeslani mailu z cmdline kdyz vypisu frontu, porad mu tam
visi maily ze nemuze resolvovat MX. Pritom ze stareho serveru (ono se ho
podarilo castecne zprovoznit, nicmene pujde do hrobu), posta lze
odesilat bez problemu. Hostname maji oba stejne (nejsou ve vnitrnim DNS
tak to neva), jen IP maji jinou (192.168.1.220 novy a stary
192.168.1.200). (mimochodem ty casy jsou naprosta fantazie, ukazuje to o
6 hodin min nez jak mi rekne prikaz "date")

Netusite nekdo co mi schazi aby ta posta chodila? Nemyslim si ze je to
postfixem, podezreni mam na nejakou titernou a zcela bezvyznamnou
systemovou utilitku...

Dekuji, JL.

[root na webproxy postfix]# mail -s test_1458 lukesh na seznam.cz

.
Cc:
[root na webproxy postfix]# mailq
-Queue ID- --Size-- ----Arrival Time---- -Sender/Recipient-------

D586064CB37      302 Wed Jan 28 07:58:42  root na k-net.cz
     (Name service error for name=seznam.cz type=MX: Host not found, try
again)
                                          lukesh na seznam.cz