problem casovani programu bylo Re: ioperm - program

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Leden 28 16:43:42 CET 2004

Zdravim!

> Jenom nastal problem - kdyz mam hlavni smycku, ktera cte z portu, vse
> bezi rychle. Ale kdyz ji chci zpomalit a pouziju usleep nebo nanosleep,
> vse se neuveritelne zpomali. Napr. usleep(0) mi zpomali cteni portu na
> cca 70Hz, usleep(1) na 50Hz a ta hodnota se nemeni, i kdyz usleep
> nastavim na 1000 - coz mi prijde hodne zvlastni. Nanosleep se chova
> uplne stejne.
>
> Ci zalezitosti je takoveto chovani ? Kernelu, knihoven, nebo uplne
> neceho jineho ?

Pokud potrebujete takhle presne casovani, nejrozumnejsi, co muzete udelat, je
napsat si pro tento ucel jednoduchy kernelovy modul.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Maintenance-free:  When it breaks, it can't be fixed...