rtl8139 3c509 nejde ping

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Leden 28 22:35:38 CET 2004

Jiří Dvořák napsal(a):
> V Út, 27. 01. 2004 v 22:33, Petr Šobáň píše:

> -- dle mii-diag jsou nastaveny 10M half-duplex jine zjistovani jsem
> nedal na tech kompech jinej system nemam..... jeste jsem skousel jen ty
> dve rtl mezi sebou krizenym kabelem --- to same pokud jsem je dal obe na
> 100 tak to neudalo tak nevim..

Presne podobne se to chovalo mě pokud na te druhe strane byly windovs
tam byla ta 10M a na straně linuxu 100M tak to někdy vypadlo a nepomohlo
žadné nastavování sítovek, prostě pomohl a tvrdý restart (tj vypnout PC
od zdroje).

Pokud jsem na té 10M nabotoval linux tak to neudělalo.

Takže k těm sítovkám se dodává nastavovací program pro ms-dos tak
nabotujte z diskety (pokud nemáte dos tak by možná stačila i nějaká frre
verze freedos nebo jak neskoušel jsem to) a nastavte ji požadované
parametry 10M half-duplex a já nevim co ještě tam bylo za parametry já
to udělal na obouch sítovkách a potom už to chodilo OK vždy.

Takže také možná mrknout co je nastavené na tom hubu co používáte. :-)

|    ICQ    179223500                    |