co kdyz server proste zatuhne a nereaguje?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Leden 29 09:39:14 CET 2004

On Wed, 2004-01-28 at 23:43, Pavel Kankovsky wrote:

> Zkusit to muzete, ale bojim se, ze kdyby mel kernel sanci neco vypsat, tak
> by si tu konzoli predtim sam rozsvitil.

pokud to nestihne na konzoli, tak console-serial mi posledni pozdrav
taky neukaze. To leda sledovat na ni nejake logy - ale kdyz to nenapise
na konzoli, jak bych mohl doufat v zapis do logu. Hmhmhm. To spis
vypada, ze by pomohly ty stress testy..

Petr