fedora a konfigurace X

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Čtvrtek Leden 29 10:31:23 CET 2004

dobry den,

pri konfiguraci X_ek mi 'redhat-config-xfree86' nenabizi moznost volby
frekvenci monitoru. tuto se mi podarilo nakonfigurovat az v ovladacim
centru KDE.

rad bych ted zkusil i jine okenni spravce (icewm, bb, ...), ale
frekvence nastavene defaultne pomoci 'redhat-config-xfree86' mi nevyhovuji.

neznate prosim nejaky zpusob/program kterak si nastavit obnovovaci
frekvenci monitoru aniz bych se musel rucne stourat v /etc/X11/XFree86 ?

a netusite prosim nekdo zda-li se ta moznost do 'redhat-config-xfree86'
v budoucnu vrati? balicek neobsahuje zadnou dokumentaci a googlu jsem se
nedokazal presne zeptat...

diky za vas cas,
petr