co kdyz server proste zatuhne a nereaguje?

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Leden 29 11:38:33 CET 2004

Dne 28.01.2004 v 16:20 +0100, Michal Kara napsal(a):
>   Bohuzel takovehle zatuhy jsou dost neprijemne a velmi spatne se odhaluji
> :-( Pripadne muzete zkusit ten server zatizit (cpu_burn, memtest, zurive
> kopirovani na discich), jestli se vam ho podari shodit.

Kdysi se mi choval jeden server podobne a bylo to hw - konkretne
pomohla vymena zakladni desky, nejprve tuhnul jen obcas, ale potom se
intervaly zkracovaly. Nikde nic nevypsal a prestal reagovat a po
tvrdem resetu se nabehl a tvaril se, ze je vsechno v poradku.

Vymenil jsem jej v hostingu za jiny, privezl (pravda, nebylo to z
Ameriky) a zacal testovat. Spolehlive jej tenkrat odstralila
kompilace jadra, podle nekterych jde stale o nejlepsi test hw, takze
zatizeni.

--
  Martin Lebeda