problem shmax

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Čtvrtek Leden 29 12:48:13 CET 2004

Nemelo by to byt uplne stejne - bigmem kernel ma aplikovany
patche, ktere by mely zpristupnit i tu jinak nepristupnou
cast pameti (videl jsem nekde cisla 3GB, resp az 3.5GB).
Ale netusim, zda je lze alokovat vcelku, predpokladal bych,
ze spise ne ...
A jeste je v kernelu option HIGHMEM64G (vyuziva PAE rezimu CPU),
ale o tom nevim uz vubec nic.

	Zdenek Prchal