co kdyz server proste zatuhne a nereaguje?

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Čtvrtek Leden 29 12:56:57 CET 2004

Petr Stehlik wrote:

> prestal stihat, tak jsem mu zdvojnasobil MaxClients a pridal jsem i
> MaxRequestsPerChild a behem tri dnu se masina uz podruhe zastavila do
> cerne konzoly, ktera na nic nereaguje.

Velmi podobna (ne-li nahodou stejna) situace se mi stala nedavno. Sice jsem
nemenil nastaveni apache, ale nastavil jsem nejake limity primo ve
startup-scriptu (nemam PAM):

ulimit -n 512 -t 3600 -u 128 -v 524288

A za par dnu to uplne chciplo. Pokorne jsem limity zase zrusil a uz to zase
nejaky ten tyden bezi bez problemu. Tedy - nemohlo by to byt v limitech ?

--
Zdraví
Petr Vejsada