co kdyz server proste zatuhne a nereaguje?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 28 22:32:12 CET 2004

Michal Kara wrote:

>   A, omlouvam se, ono to bylo v puvodnim mailu :-)
>
>   No, budto zkuste pridat pamet, nebo zkusit vratit MaxClients. Pokud to
> nepomuze, chyba je nekde jinde.
>
>   Bohuzel takovehle zatuhy jsou dost neprijemne a velmi spatne se odhaluji
> :-( Pripadne muzete zkusit ten server zatizit (cpu_burn, memtest, zurive
> kopirovani na discich), jestli se vam ho podari shodit.

Taky ho poradne vycistit pomaha (ikdyz se to nezda - zachraneno tak bylo
uz nekolik padavych serveru!) Stlaceny plyn (takovy ten co smrdi skoro
jako isopropyl) + vysavac = vas pritel :o)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!