SVG grafika v LaTeXu

Petr Duchon pduchon na chello.cz
Čtvrtek Leden 29 20:00:09 CET 2004

bohuzel ani fixps... nepomohly.

<EMOTIVE>
to jsou presne ty chvile, kdy si rikam, ze ten linux je uplne na ...
kdyz v nem nejdou dat obrazky do latexu. nabizi se otazka: co na to
normalni uzivatel, ktery potrebuje mit problem vyreseny hned a rucni
editace svg, opravy bounding boxu, fixps hacku a podobne hovadiny ho
proste nezajimaji a ani na to nema cas. Kdyby byla moje manzelka doma,
rekla by mi ze jsem pitomec ze to nedelam ve wordu. (Jeste ze je na horach)

Moje stavajici "reseni" je toto:

-nainstalil jsem si batik (kvuli nemu samozrejme i jdk a jre)
svg pomoci neho prevedu do png. - ne, tak to nefunguje, protoze se
rozdrbou fonty, ktere batik neumi zpracovat.
takze batik je mi na houby.
- ted ksnapshot, a mam png.
- V gimpu ho oriznu a hodim zpatky do png (protoze pri exportu bitmap do
ps GIMP zditheruje obrazek k nepoznani).
- nainstalil jsem si ImageMagick, abych mohl pouzit convert. dlouhym
laborovanim jsem vyzkoumal, ze nejlepe funguje:
convert -despeckle -resize 400x400 d.png d.pdf
- a je to! jak snadne! sice to nejde automatizovat (kvuli ksnapshotu)
ale lepsi nez nic!

asi si pujdu nechat napsat nejake fajn pilulky.
</EMOTIVE>