problemy s CBQ

Tomas Konir moje na vabo.cz
Čtvrtek Leden 29 23:10:54 CET 2004

On Thu, 29 Jan 2004, E consulting, s.r.o.; Michael Kaska wrote:

Nemate tam nahodou ten QoS na vice urovnich ?
Mel jsem ten samy problem a experimentalne jsem zjistil, ze pokud mate
QoS vic nez jednourovnovy (nekolik trid razenych za sebou), tak se
neskutecne zvedaji latence. Predpokladam, ze je to postupnym zaplnovanim
jednotlivych trid. Jedine reseni, ktere mi fungovalo bylo pouzit QoS jen
jednourovnovy.

	MOJE

--
Konir Tomas