SVG grafika v LaTeXu

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Leden 30 00:21:50 CET 2004

Dobrý den,

> -nainstalil jsem si batik (kvuli nemu samozrejme i jdk a jre)
> svg pomoci neho prevedu do png. - ne, tak to nefunguje, protoze se
> rozdrbou fonty, ktere batik neumi zpracovat.
> takze batik je mi na houby.
> - ted ksnapshot, a mam png.

Nějak se nechytám, proč nepoužijete nástroj "Exportovat" přímo v Sodipodi,
který Vám to (a nutno podotknout že velmi šikovně podle zadaných voleb)
uloží přímo do PNG obrázku.
Nicméně i tak to není ideální řešení - jednotlivé objekty výsledku zákonitě
neodpovídají objektům v SVG obrázku. Chtělo by to nějaký konvertor, který
by (alespoň _plain_ SVG bez "sodipodi přídavků") převedl na PS. Bohužel já
taky nic takovýho neznám...

Zdraví, Oak