SVG grafika v LaTeXu

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Leden 30 01:17:21 CET 2004

Hello, world!\n

> to jsou presne ty chvile, kdy si rikam, ze ten linux je uplne na ...
> kdyz v nem nejdou dat obrazky do latexu. nabizi se otazka: co na to
> normalni uzivatel, ktery potrebuje mit problem vyreseny hned a rucni
> editace svg, opravy bounding boxu, fixps hacku a podobne hovadiny ho
> proste nezajimaji a ani na to nema cas. Kdyby byla moje manzelka doma,
> rekla by mi ze jsem pitomec ze to nedelam ve wordu. (Jeste ze je na horach)

Inu, jestli spis neni na miste nasypani hrstky popela na hlavu pro kazdeho,
kdo zacal tvorit obrazek v nejakem editoru, aniz se predtim podival, jestli
dotycny editor take umi exportovat nekam jinam :-)

Podpora SVG pod Linuxem (a priznejme si, ze nejen pod Linuxem) proste zatim
je spise minimalni a spolehat se na ni neda.

(Zde si dovolim malickou reklamu na jeden studentsky projekt u nas na Matfyzu,
jehoz cilem je vytvoreni slusneho vektoroveho editoru [nejen] pod Linux.
Import i export z/do SVG by mel podporovat, generovani EPS ci PDF jakbysmet,
jen si jeste budete muset asi tak rok pockat, nez bude hotovy :-) Kdyby vas
i presto zajimalo, co se chysta, zkuste nahlednout na http://vrr.ucw.cz/.
Komentare a napady na featurky budou jiste vitany na vrr na atrey.karlin.mff.cuni.cz.)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Next lecture on time travel will be held on previous Monday.