Joystick

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pátek Leden 30 09:43:41 CET 2004

Zkus kalibraci pod rootem. Kdyz jsem si pohraval pred rokem
s flightgearem, tak jsem kalibroval pod rootem. Jako bezny
uzivatel jsem mel nejake problemy s pravy.

--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431         Tel: +420 224 357 416