2x opteron obcas zatuhne 2

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Pátek Leden 30 11:32:54 CET 2004

> Mozna GLIBC_2.0. Pokud jste nic nedelal s knihovnami a zacalo to delat
> "samo od sebe", tak je velmi pravdepodobne, ze jsou naborena data
> v pameti. Coz muze byt chyba softwaru, ale v netrivialnim mnozstvi pripadu
> i indikace hnijiciho hardwaru.
diky za napad, lec doufam, ze HW (ani ne 2 mesice stary) jeste nehnije :-)
dnes se stroj zase kousnul:
vnejsi uzivatel je ihned bez hlasky odhlasen

[honza na orion honza]$ ssh opteron
ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

a pokud si k tomu sednu, sviti na me na 1. konzoli chybova hlaska
INIT: "x" respawning to fast, disabled for 5 minutes

pri prepnuti na druhou konzoli a pokusu o prihlaseni
se po odentrovani loginu objevi stejna chyba
(aniz by mi to nabidlo radku pro heslo):
INIT: "2" respawning to fast, disabled for 5 minutes

a pak to vesele vypisuje tuto hlasku.

Nicmene _NElze_ ho resetovat 3hmatem :-/
pomuze jen tlacitko reset.

Je _mozne_, ze takoveto/podobne chyby jsou zpusobeny tim, ze
za na (2x) opetronu bezi obycejny RH8.0 ?

Diky a prijemny predvikendovy den!

Honza Eisner