co kdyz server proste zatuhne a nereaguje?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Leden 30 16:32:23 CET 2004

On Fri, 2004-01-30 at 08:41, Pavel Janoušek wrote:
> 	Budete se divit, ale to nemusi byt jen kontakt, on i nabity prach
> dokaze bych obcasnym vodicem a projevuje se presne tak, jak pisete
> (treba na MB), i kdyz to by spise implikovalo na HW problem pri zatezi
> - byl stroj podroben nejakym stress testum pred uvedenim do ostreho
> provozu?

Ne. Prisel a hned zacal pracovat. Ono i ta bezna prace je celkem
stresujici, i kdyz ne moc. Ja zkratka zavolam uklizecku a sezenu to
pocitadlo prvocisel. A znovu napisu po pristim padu, OK? :)

Petr