Instalace Debiany

Vladimír Láník reddragon na lanelec.spk.cz
Pátek Leden 30 17:30:58 CET 2004

On Fri, Jan 30, 2004 at 05:21:27PM +0100, Pavel XPJ Jisl wrote:
> Zdravim,
>
>   udelal jsem google test, vyhledaval jsem:
>
> der debian - nalezeno 6,410
> die debian - nalezeno 8,260
> das debian - nalezeno 4,870
>
> Takze nejspis je to bud zenskeho rodu. Nebo take slovo pomnozne (to jatro :)

Nic ve zlém, ale němčinu bych jako relevantní referenční jazyk nebral v
potaz. Pro češtinu (aniž bychom se museli dopouštět násilností na
jazyce) přicházejí do úvahy dvě varianty - skloňování podle vzoru hrad
(Debian, Debianu, Debianu, ...), nebo podle vzoru pán (druhá část jména
vznikla z jména Ian, tedy Jan; Debian, Debiana, Debianu/Debianovi, ...).

--
Vladimír Láník <reddragon na lanelec.spk.cz>
   "For the first time in a long time