OT: jak na dědičnost CSS stylu?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 30 20:07:49 CET 2004

Dobrý den,

nevíte někdo jak udělat když mám definován styl pro HTML tagy, pokud
tyto tagy jsou uzavřeny v SPAN nebo DIV, případné použité elementy
zdědily design definován pro onen SPAN nebo DIV, aniž bych určoval
každému tagu jeho class?

Př.

Jak tedy definovat CSS aby to fungovalo? A nejen aby to fungovalo pouze
teoreticky (tj. ve w3c browseru), ale aby to fungovalo v kdečem?

Jde mi o to, že když mám texty v databázi jako naprosto holé texty a
přežvejkávadlo (STX document) mi z toho udělá nádnerně formátovaný HTML
dokument s odstavci, seznamy, nadpisy a pod, nemůžu ovlivnit přídavné
položky do tagů bez zásahu do zdrojáků tohoto přežvejkávadla. A zásahy
do onoho přežvejkávadla nejsou tak úplně snadné vzheldem k tomu že je
těsně integrován se serverem (Zope, takový malý velký Lotus Domino; malý
proto že má pár MB, velký proto, že jej používají samí velcí - nasa,
nato intranet, cnn a já dvoumetrový :o)

Děkuji moc,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!