OT: jak na dědičnost CSS stylu?

ynezz na hysteria.sk ynezz na hysteria.sk
Pátek Leden 30 20:51:26 CET 2004

Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> [2004-01-30 20:07:49]:

Priklad selektoru potomku:

div.malytext > p { font-size: .6em; }

Tento styl bude aplikovan pouze na vsechny tagy <p> (potomky) rodice s tridou
"malytext". Selektory jdou ruzne kombinovat, ">" neni jediny. Doporucuju se
podivat na W3C.

> Jde mi o to, že když mám texty v databázi jako naprosto holé texty a
> přežvejkávadlo (STX document) mi z toho udělá nádnerně formátovaný HTML
> dokument s odstavci, seznamy, nadpisy a pod, nemůžu ovlivnit přídavné

Je to i zbytecne nejak ovlivnovat. Na to tu CSS je. Pokud to teda "prezvyka"
s id/class tak by to nemel byt problem "nastylovat".

Mimochodem, tohle je linuxova konference, na CSS existuje mailing list css-discuss.

ynezz

--
A.C.A.B.