OT: jak na dědičnost CSS stylu?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 30 21:27:53 CET 2004

Pavel XPJ Jisl wrote:
> Já to nějak nedokoukal.
>
> p { definice normalniho textu }
>
> span.malytext, span.malytext p {font-size: 8pt}
>
> Tomu se říká kaskáda
>
> Viděl bych však menší problém v tom, že se uzavírá <p> do <span>, místo
> toho by to chtělo <div> cca takhle:

> Otázkou je jak by to šlo předělat.

Není problém, jelikož tu DB spravuji, tak změním cokoliv v šabloně a je to.

Dik, funguje to i s  tim spanem

ynezz na hysteria.sk wrote:

 > Priklad selektoru potomku:
 >
 > div.malytext > p { font-size: .6em; }
 >
 > Tento styl bude aplikovan pouze na vsechny tagy <p> (potomky) rodice
s tridou
 > "malytext". Selektory jdou ruzne kombinovat, ">" neni jediny.
Doporucuju se
 > podivat na W3C.

Na to jsem koukal, ale porad mi to nefachcilo, delal jsem totiz tohle (
a kdeco dalsiho):

.malytext, span.malytext p {font-size: 8pt}

Nicmene protoze vim ze treba MSIE neco z toho prave neumi, tak jsem
udelal univerzalni mix (funguje)

span.malytext, span.malytext p, span.malytext > p
{font-size: 8pt}

 > Mimochodem, tohle je linuxova konference, na CSS existuje mailing
list css-discuss.

Omlouvam se, nektere veci mi vsak nejdou moc dobre anglicky vysvetlit.

Dik moc vsem,

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!