Jak na Novell HDD v linuxu

Sobota Leden 31 13:34:27 CET 2004

On Wed, Jan 28, 2004 at 11:58:27AM +0100, Kateřina Bubeníčková wrote:
> Zrovna tu mame odbornika na Novell a ten mi rekl, ze nijak jednoduse
> to nejde, protoze aby se dalo pristupovat na Novell, musela by byt
> autentikace do NDS, ale to asi linux neumi.  Poradil jedine hledat na
> internetu :-(

Reknete Vasemu odpornikovi, ze autorizace do NDS funguje drahnou dobu
(tj. vcetne pripojeni disku pres TCP/IP).

:-)

Vice viz filesystem ncpfs (v jadre) a ipx a ncp utility.

Co se tyka primeho pripojeni disku s Novellovskym FS, pak jsem kdysi
neco o takovem projektu cetl. Nicmene spise bych vsadil na kopirovani
pres sit (pokud mate na Novellu NFS, pak to bude jeste jednodussi).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz