Instalace Suse 9.1 - kernel panic

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Čtvrtek Červenec 1 13:39:52 CEST 2004

Nemate SATA jako bootovaci? na SuSE jsem v souvislosti s jadrem 2.6
zachytil nejakou zpravu, ze je s bootovanim problem, prestoze cela
instalace projde. Pokud mate normalni ATA (ze by to byl notebook?),
zkuste nastartovat s vetsinou parametru, ktere vam grub ukazuje v
SafeModu - muzete vynechat vga a 3. Hlavni jsou parametry vypinajici
podporu rizeni spotreby, udma a pod. Jestli to zabere (mne to jednou
zabralo), tak si zjistete, ktery parametr "zabral".
Martin