Tuhnuti systemu a podrobnejsi logy kernelu

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Čtvrtek Červenec 1 14:12:47 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:

> U noteboku by měl být snad HW tedy v pořádku.

> Skuste vypnout v BIOSu APM, ACPI - a veškeré šetření proudem - uspávání
> ať víme že problém není tady.

APM to nema, ACPI se v BIOSU vypnout neda. K setreni pouzivam cpudynd
(bez problemu) a vypinani LCD pres ATI utilitu pri zavreni notebooku.
Ani jedna z tech veci vsak za to nejspis nemuze, notebook bezi v klidu s
otevrenym displejem a stejne chcipne.

Diky za ochotu k reseni, ale ja bych opravdu potreboval spise radu jak
zapnout nejake detailnejsi logovani a timestamping probihajicich akci na
urovni kernelu a XFree, at to muzu lepe vytrasovat.

Diky,
Jirka