Tuhnuti systemu a podrobnejsi logy kernelu

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Čtvrtek Červenec 1 14:16:48 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:

> U noteboku by měl být snad HW tedy v pořádku.

Vlastne jeste jedna vec - obcas se mi objevi v logu hlaska >

spurious 8259A interrupt: IRQ7.

cat /proc/interrupts vypise:

            CPU0
   0:   13074636          XT-PIC  timer
   1:      10044          XT-PIC  i8042
   2:          0          XT-PIC  cascade
   6:       6514          XT-PIC  eth0
   8:          2          XT-PIC  rtc
   9:      12105          XT-PIC  acpi
  11:     152174          XT-PIC  Intel 82801DB-ICH4, uhci_hcd,
uhci_hcd, uhci_hcd, ehci_hcd, eth1, yenta, yenta
  12:        304          XT-PIC  i8042
  14:      18345          XT-PIC  ide0
  15:         33          XT-PIC  ide1
NMI:          0
LOC:   13076310
ERR:          3
MIS:          0

IRQ 7 je tusim paralelni port, na ktery ovsem neni nic pripojeno a ani
nejsou natazene jeho moduly. Je to neco, cim bych se mel znepokojovat?

Jirka