Titulky Windows 1250 Mplayeru

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 18:41:10 CEST 2004

Petr Maršák napsal(a):

> [...]
>>> 18 velikost. Dale v ~/.mplayer/mplayer.conf jsem napsal radek

> Hadam ze mam mplayer s freetype knihovnou skompilovany, vysledek:
> libfreetype.so.6 => /usr/lib/libfreetype.so.6 (0x402c7000)
> Zkusim jeste tu editaci mplayer.conf.
> Supr..... . Z prikazove radky to chodi a česky.
> Ale pres GUI ne. Neva alespon neco. Gui zkusim jeste poladit.
> Dekuji.

Zdravim. Resil jsem stejny problem a konzolove nastaveni zde nepomaha.
Ale nasel jsem jednoduche funkcni (alespon u me :-)) reseni. Staci na
zalozce "Titulky & OSD" mit jako kodovani CP1250 a na zalozce "Pismo"
zvolit TTF font (ja mam arial z corefonts - no flame, minim menit na
verdanu :-D) a v kodovani dat Unicode. Voi la :)