uspavani desktopu (was Re: ot: provoz serveru - cena za elektrinu)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Červenec 1 23:46:32 CEST 2004

Ahoj!

> a ja mam:
>
> $ cat /proc/acpi/processor/CPU0/throttling
> <not supported>
>
> no a ted mi to vysvetlete. Na prvni pohled je zajimave, ze trapite
> procesor CPU1, kdezto ja mam CPU0, ale treba to precislovali, co ja vim.
> Kazdopadne mam stejny CPU AMD XP 1800+, ale throttling neni podporovan.
> Nechapu.

Krome podpory v procesoru je potreba podpora desky a podpora v ACPI
biosu.

A mimochodem throttling je neco hodne jinyho nez speedstep.
								Pavel
--
People were complaining that M$ turns users into beta-testers...
...jr ghea gurz vagb qrirybcref, naq gurl frrz gb yvxr vg gung jnl!