Jak je to s limitem velikosti souboru 2GB?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Červenec 2 09:35:16 CEST 2004

	Taxem si pekne nabehl na WhiteBox Linuxu 3.0 (RHEL 3.0) v
kombinaci MTA Sendmail a MDA procmail ci maildrop - v pripade ulozeni
vsech mailu do jednoho souboru (unix traditional) nelze udelat vetsi
schranku nez 2GiB. Priciny jsem se snazil prozkoumat, nepodarilo se mi
zatim... snad parkrat jsem zachytil neco jako SIGXFSZ ci SIGPIPE, ale
nikoli deterministicky...