nalehave

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Červenec 2 09:44:12 CEST 2004

> Reinstaloval jsem server s RH 9.0, veskera data jsem si
> zalohoval na jiny disk, ketry ale bohužel odesel do
> nenavratna. Je nejaka sance, ze z toho puvosnijo disku
> dostanu dar zpet. U zalozniho disku doslo k totální destrukci.
>

> Situace je takova, ze puvodni fs na serveru byl ext3. Spustil
> jsem reinstalaci, smazal stare svazky, vytvořil si nove, také
> ext3 a pokracoval v instalaci az do konce. Když jsem skoncil,
> tak jsem se dozvedel ze vlastne zadna zaloha neexistuje. Jde
> o velmi dulezita data, která bych nutne potreboval obnovot.
> Existuje nejaky nastroj??
> [...]

Čau,
má zkušenost s takovými průsery:
1) nic na disk nekopirovat! (pokud možno)
2) naistalovat si někam Okenice
3) stáhnout demo nebo warez PowerQuest EasyRecovery Pro, nebo
RT-GetDataBack
4) zkoušet to, zkoušet to

Trofám si tvrdit, že ti to moc nepomůže, já jsem takto nedávno
"zazálohoval" prázdnou adresářovou strukturu - doteď to nechápu
(totalcommander ve windows) a pomocí těchto nástrojů jsem dostal zpět
data, která byla na NTFS, pak zsformátována, a přehrána OS WIN2000.
Nevím jak s ext3, ale za pokus nic nedáš.

Hodně štěstí, ćau Dejma