iptables - port 53 na ppp0 vse ostatni na eth0

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Pátek Červenec 2 10:51:21 CEST 2004

nemyslim, ze to je divny poziadavok.
sam potrebujem nieco podobne. vsetko na port 80 aby slo cez eth0 a veskera
ostatna komunikacia cez ppp0. takze som vdacny za tento topic a budem vdacny ak
sa autor threadu dopracuje k nejakemu riesenie a toto riesenie aj zverejni na
konfere :)

 g.