Pocesteni FC? OT: hledame tvurce distribuce

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Červenec 3 10:13:44 CEST 2004

On Fri, Jul 02, 2004 at 05:00:56PM +0200, Zdenek Smarda wrote:
> Zdravim,
> Mozna nekdo postrehl clanek na serveru Linuxzone.cz, ze pripravujeme
> pocesteni distribuce Fedora Core. Ziskali jsme nemale mnozstvi testeru,
> kteri se s nami na vyvoji podileji. Avsak momentalne vyvstala potreba
> rozsirit tym I na vlastni tvurce/vyvojare nami upravovane verze. Proto
> se obracim do lin. Konference, zda-li se zde najde nekdo, ktery ma
> znalosti na velmi pokrocile urovni - RedHat, FC, ... - dale pak
> vseobecny prehled v linuxove oblasti. Pokud mate zajem podilet se na
> danem projektu, ktery ma navazat na drivejsi ceske distribuce
> [...]

Hmmm... muzete mi prozradit, v cem neni FC dostatecne ceska?
Snad az na CS-TEX me nenapada nic, kde by si clovek nevystacil
s normalni distribuci.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/