Re: Po upgradu z RH9 nelze nabootovat Fedoru 2 - urgentní

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 3 13:30:39 CEST 2004

Michal Polívka napsal(a):
> Vážená konference,
>
> provedl jsem upgrade RedHatu 9 na Fedoru Core 2. Během upgradu jsem
> nechal převést souborový systém z ex2 na ex3 a upgradovat zavaděč. Vše
> proběhlo korektně, až na to, že mi instalátor nenabídl vytvoření
> bootovací diskety, jako to dělaly předchozí verze RedHatu.

Prostě musíš to lilo spravit :-)

A) Nabotovat z CD v rescue režimu
B) Upravit lilo.conf
A taky upravit root=/dev/hdXY většinou se poškodí i labely

image=/boot/vmlinuz-2.6.5-1.358
     label=2.6.5-1.358
     append="root=/dev/hde2" (nebo jiný kde máš /)
     read-only
     initrd=/boot/initrd-2.6.5-1.358.img

other=/dev/hde1
     optional
     label=DOS

C) Zapsat lilo
D) Vytvořit ten soubor pro win zavaděč.

|    ICQ    179223500                    |