scanner SCSI

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Červenec 4 17:34:09 CEST 2004

> [...]
> scenner ve spojení s Linuxem Mandrake 8.1 i 9.1 celkem bez problémů. Stačilo
> jen zadat "insmode g_NCR5380 ncr_irq=255 ncr_addr=0x280 dtc_3181e=1" a
> spustit xsane vše běželo. až... doběželo... při posledním připojení to
> zahlásilo něco jako " can`t read nebo write nejsem si jist a dál jsem si to
> bohužel nepoznači. Není to však až tak důležité.Mám nainstalovaný Mandrake
> 10.1
> a po zadání "insmode g_NCR5380 ncr_irq=255 ncr_addr=0x280 dtc_3181e=1" se
> vypíše hláška
> 		insmod: can`t read g_NCR5380: no such file or directory

Predpokladam, ze se modul jmenuje v jaderne rade 2.6 jinak nez v rade 2.4,
jinak by to nerikalo, ze modul nenalezen.
Btw, Mandrake 10.1 jeste neexistuje ;-)

> zkoušel jsem to i přes system-nastaveni- atd... bez kladného výsledku.
> Když připojím scanner k PC  tak se ve výpise jádra (dmesg) zařízení SCSI
> objeví... Jinak mám připojenu i vypalovačku Aopen  ta běží bez problémů...
Tak to je dobry, staci zjistit, jakej modul se ma pouzit ted.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz