Nejde doinstalovat php do FC2

Jan Kovar jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Červenec 5 13:33:21 CEST 2004

Dobry den.

Muzete mi nekdo poradit, jak dostat php do FC2?

[root na pc01146 root]# yum install php
Získávám soubory informací o hlavičkách ze serverů
Server: Fedora Core 2 - i386 - Base
Server: Fedora Core 2 - i386 - Released Updates
Hledám aktualizované balíčky
Stahuji potřebné hlavičky
Řeším závislosti
......Unable to satisfy dependencies
Package httpd needs libapr-0.so.0, this is not available.
Package httpd needs libaprutil-0.so.0, this is not available.

Tim to konci.

Zkusil jsem up2date -i php, ale to se sekne na reseni zavislosti a uz z
toho nic nedostanu. :-(

Potrebuju dostat do FC2 podporu pro php, ale nepotrebuju to pro web
server. Potrebuju moznost pouzivat php jako normalni scriptovaci jazyk.
V Trustixu je modul mod_php4-cli. Nevite, jestli existuje takovy balik
pro Fedora core 2?

rpmfind ani freshrpms nepomohlo.

Diky

TNX