Update SuSeLinux

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Červenec 5 18:38:11 CEST 2004

On Mon, Jul 05, 2004 at 05:37:19PM +0200, fgolis wrote:
> Zdravím Konferenci!
>
> Ma nekdo tuseni jak se to s koupi update pro SuSe Linux, kdyz spolecnost
> SuSe ČR byla prevzata spolecnosti Novell?

Zatím jsem ze všech prodejců sítě Novellu v ČR objevil v nabídce SuSE 9.1 CZ
jenom u SWS (s dodací lhůtou 20 dnů :-( ). V nabídce je i update, ale píší
tam něco o tom, že je nutné zaslat kopii registrační karty. Vzhledem
k tomu, že u verze 9.0 žádná samostatná registrační karta nebyla a
registrační kód byl na pouzdru s médii, moc tomu nerozumím. Podrobnosti viz

  http://www.sws.cz/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=56630

Ve středu zkusím zjistit, jak to vypadá v praxi. Nějak mne ale zatím ten
"optimální distribuční model" moc neuchvátil...

                                                          Michal Kubeček