Nejde doinstalovat php do FC2 - kde vzit php-cli?

Jan Kovar jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Červenec 5 19:46:30 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:

> No a přoč si tedy nestáhneš ten balíček normálně a nenainstaluješ ?
>
> Viz man rpm ???

Protoze ma uplne stejne zavislosti a vyzaduje program, ktery nemam kde
vzit. Ale je zajimave, ze jednim z programu, ktery vyzaduje je php-pear.
A kdyz jsem udelal:
yum install php-pear

tak mi naisntaloval apache a php. Trosku zmatek.

Tak ted uz bych jen potreboval vedet, jestli jde nekde sehnat php-cli
pro FC2? Mate to nekdo? Videli jste nekde treba src.rpm?

Diky

TNX